Opieka powdrożeniowa i SLA

Naszym klientom oferujemy opiekę powdrożeniową i SLA. Wiemy, że każdy system,
sklep lub strona wymaga stałej opieki i rozwoju. Prace związane ze zmieniającymi się
potrzebami użytkowników, ciągłym usprawnianiem działania lub aktualnymi zdarzeniami,
wymagają szybkiej reakcji. Jesteśmy w stanie zapewnić stałą pomoc, opiekę i konsultację.

Masz projekt? Zapraszamy do wyceny! Masz pytania? Zapraszamy do kontaku!

Co oferujemy?

Wykonanie aplikacji dedykowanej lub wdrożenie nawet najprostszego sklepu nigdy nie jest końcem projektu. Bazując na naszym doświadczeniu możemy stwierdzić, że dopiero wtedy zaczyna się najważniejsza praca. Właśnie od tego momentu zaczyna się ciągłe ulepszanie i optymalizacja systemu. Nasz Software House może Wam to zapewnić. Zajmiemy się utrzymaniem projektu, wprowadzaniem nowych funkcjonalności, hostingiem i zapewnieniu jego stałego działania.

Oferta jest bardzo podobna do outsourcingu. Zajmujemy się wszystkim co związane jest z działaniem projektu. Klienci zaś mogą zająć się marketingiem, planowaniem strategii i nowych funkcjonalności. Dla większych projektów i wymagań budujemy nasz wewnętrzny zespół tylko dla Waszego projektu, dzięki temu posiadacie programistów, którzy pracują tylko dla Waszego biznesu.

Usługę polecamy głównie start-upom lub firmom, które wymagają stałego rozwoju i stabilnego działania swojego systemu.

Czym się wyróżniamy?

contract icon

Kontaktem z Project Managerem wdrożonym w projekt - każdy projekt posiada przydzielonego Project Managera, który dba o poziom świadczonych usług. W większości przypadków jest on osobą zarządzającą zespołem. Dzięki temu programiści nie tracą czasu na długie rozmowy związane z obsługą zleceń.

Szybkim czasem reakcji na zgłoszenie - staramy się jak najszybciej reagować na zgłoszenia, a dzięki przydzielonemu Project Managerowi czas ten jest skrócony do minimum.

Ceną zależną od ilości godzin - płatność następuje za określoną i wcześniej ustaloną ilość godzin. Nie płacą Państwo za obsługę strony, która nie istnieje, a za realnie wynajęte godziny.

Stały monitoring projektu - podczas naszej opieki włączamy stały monitoring strony i budujemy testy. Dzięki temu jesteśmy automatycznie informowani o problemach, a po każdej wgranej zmianie system musi ponowanie poprawnie przejść testy.

Jak działa SLA

Umowa SLA jest gwarantem stałego działania i pomocy użytkownikom 24 godziny na dobę. Oznacza to, że nawet w środku nocy działa infolinia, lub w razie awarii prowadzone są prace naprawcze. Często jest to niezbędne do zapewnienia 100% dostępności do usługi przez 24 godziny na dobę. Umowę SLA budujemy tylko i wyłącznie na podstawie realnych potrzeb klienta, ponieważ istnieje wiele innych rozwiązań zapewniających stałe działanie systemów.

Masz projekt? Zapraszamy do wyceny! Masz pytania? Zapraszamy do kontaku!