fbpx

Blog Effectivity

Wiedza, pomysły, doświadczenie. Blog Effectivity Software House.

Wybierz Kategorie

Jak wybrać software house? 4 wskazówki doświadczonego zespołu.
Jak wybrać software house? 4 wskazówki doświadczonego zespołu.

Jak wybrać software house? 4 wskazówki doświadczonego zespołu.

5 stycznia 2021 5 min

W zależności od rodzaju obsługiwanych technologii czy przyjętej strategii biznesowej software house wytwarza wiele różnorakich rozwiązań IT, w tym dedykowane aplikacje internetowe. Na co więc warto zwrócić uwagę podczas wyboru software house do swojego projektu?

Konfigurator produktu – jego rodzaj i rola w biznesie.
Konfigurator produktu – jego rodzaj i rola w biznesie.

Konfigurator produktu – jego rodzaj i rola w biznesie.

3 grudnia 2020 2 min

Jeśli zastanawiasz się nad wdrożeniem nowych rozwiązań w swoim biznesie, a przy tym liczą się dla Ciebie podtrzymanie pozytywnych relacji z klientami, ułatwienie doboru oferowanych produktów czy nieograniczona dostępność narzędzia to przeczytaj ten artykuł. Dowiesz się z niego, na co warto zwrócić uwagę decydując się na inwestycję w dedykowany konfigurator produktów.

Jak powstaje konfigurator produktów?
Jak powstaje konfigurator produktów?

Jak powstaje konfigurator produktów?

4 listopada 2020 2 min

Konfigurator produktu to aplikacja umieszczana na stronie www lub w sklepie internetowym firmy. Jej głównym zadaniem jest ułatwiać i uprzyjemniać proces zakupowy swoim odbiorcom. Dodatkowo jednak zapraszając i angażując do tworzenia indywidualnego projektu oferuje inne istotne korzyści. Sprawdź jakie!

Wizja i misja Effectivity Software House. Czyli trochę o celach, które wspólnie realizujemy.
Wizja i misja Effectivity Software House. Czyli trochę o celach, które wspólnie realizujemy.

Wizja i misja Effectivity Software House. Czyli trochę o celach, które wspólnie realizujemy.

23 czerwca 2020 5 min

Do czego dąży nasz software house? W Effectivity wizję firmy opieramy o długofalowe dążenia i cele, których realizacja ma wzmacniać wizerunek firmy na rynku, budować zaufanie partnerów handlowych oraz dbać o współpracę z klientami i więzi w zespole. Jak one brzmią?

Informujemy, że nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Polityce Prywatności.
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies we wskazanych w niej celach (w tym profilowanie), prosimy o wyłączenie cookies w przeglądarce lub opuszczenie strony.