Kancelaria AP Odszkodowaniaświadczy usługi w zakresie uzyskiwania odszkodowań i zadośćuczynienia za obrażenia ciała doznane w wypadkach. Dbając o kompleksowość świadczonych usług oferuje możliwość darmowej analizy sprawy, jak również reprezentowania klienta w sprawie sądowej.
Zakres usług kancelarii obejmuje między innymi: odszkodowania za wypadki komunikacyjne, wypadki w pracy czy w rolnictwie, jak również zwrot kosztów leczenia czy renty wyrównawcze.
+ 99%wygranych spraw skierowanych do sądu
+ 960obsługiwanych miast w Polsce
Opis zamówienia i realizacji
Otrzymaliśmy zlecenie na stworzenie systemu automatyzującego obsługę klientów i spraw prowadzonych przez AP Odszkodowania. Dzięki płynnej komunikacji wspólnie z klientem opracowaliśmy specyfikacje dla systemu oraz jego główne cele, a w nich:
-pomoc agentom w prowadzeniu spraw odszkodowawczych, -zarządzanie bieżącymi sprawami, -ułatwione zarządzanie awansami agentów.
Ponadto, gotowa specyfikacja zawierała opis i architekturę działania całej aplikacji, potrzebne moduły, czy zależności między nimi. Przydzielony zespół składający się z front-end i back-end developerów oraz testera oprogramowania odpowiedzialny był za etap kodowania, programowania i testowania aplikacji klienta.
W efekcie otrzymaliśmy system, który posiada moduły kont klienta, agenta, prawnika, likwidatora oraz administratora. Ponadto umożliwia on nadzorowanie prowadzonych spraw, przypisywanie do nich agentów, odpowiednich statusów oraz terminów. Jednym z mechanizmów serwisu jest także naliczanie prowizji dla agentów.
Wymagający system przeliczania prowizji wydawał się dla nas wyzwaniem, ale dzięki owocnej współpracy z klientem świetnie poradziliśmy sobie z oprogramowaniem logiki działania tego mechanizmu.
Co zrobiliśmy?
Dostosowanie szablonu Panel administratora Panel dla likwidatora/prawnika/agenta System prowizji
W jakich technologiach?
PHP Symfony JS CSS HTML
Podsumowanie
System, który z przyjemnością tworzyliśmy dla naszego klienta jest nie tylko nowoczesny, ale i pomocny, gdyż dostarcza kompleksowych informacji o prowadzonych sprawach. To dzięki niemu procesy zachodzące w firmie są automatyzowane i uporządkowane.
Systemy tego typu sprawdzają się w firmach działających w formie MLM.
Zrozumienie potrzeb klienta, wspólna analiza oraz dokumentacja w postaci briefu i specyfikacji pozwoliła na płynne prowadzenie projektu i osiągnięcie funkcjonalnej realizacji w postaci aplikacji odpowiadającej na potrzeby kancelarii.
Informujemy, że nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Polityce Prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies we wskazanych w niej celach (w tym profilowanie), prosimy o wyłączenie cookies w przeglądarce lub opuszczenie strony.
Wybierz swoją formę kontaktu
01. Zostaw nam wiadomość
Dzięki kontaktowi zwrotnemu zadzwonimy do Ciebie w celu ustalenia szczegółów dalszej współpracy.